.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
31 مرداد آخرین مهلت نام نویسی نوآموزان مازندرانی
نام نویسی نوآموزان مازندرانی تا 31 مرداد در مازندران ادامه دارد.

به گزارش شمال نیوز ، شادمان دبیر ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش استان مازندران گفت: ثبت نام دانش آموزان استان مازندران از اول خرداد ماه برای پایه اول و پیش دبستانی آغاز شده و تا 31 مرداد ادامه خواهد داشت که باید با در دست داشتن مدارک لازم توسط والدین انجام شود.

 وی افزود: ثبت نام از این دانش آموزان در 2مرحله انجام می شود در مرحله اول نام نویسی به همراه مدارک و مستندات همچون رونوشت شناسنامه والدین و دانش آموز و کارت سلامت و در مرحله دوم پس از اعلام نظر پایگاه های سنجش در مورد میزان بهره هوشی دانش آموز و سلامت وی از حیث مواردی همچون ناشنوایی یا کم شنوایی، نابینایی یا کم بینایی و تشخیص موارد دانش آموزان با نیازهای ویژه، ثبت نام صورت می گیرد.

ستاد ثبت نام مازندران گفت: پیش بینی می شود امسال 43 هزار و 618 نوآموز مازندرانی در سال تحصیلی 96-97 برای پایه اول ابتدایی نام نویسی کنند.

دبیر ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش استان مازندران با تاکید بر طی دوره پیش دبستانی توسط نونهالان و الزام ارائه گواهی این دوره در زمان ثبت نام، گفت: در صورت عدم طی این دوره، دانش آموز برای ثبت نام مکلف به طی دوره 2 ماهه زبان آموزی شامل 150 ساعت آموزش در مدرسه تا پایان شهریورماه، است.

وی تاکید کرد: براساس سالنامه آماری همچنین 43 هزار و 611 نونهال امسال وارد پنج سالگی شده و باید در دوره پیش دبستانی ثبت نام کنند.

شادمان افزود: در سال تحصیلی جدید تعداد 259 هزار و 838 دانش آموز در 6 پایه ابتدایی و 41 هزار و 818 دانش آموز در پایه هفتم ثبت نام می شوند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.